hirdetés

A vesedaganatok kivédésére kávét, illetve teát igyunk?

Számos tévhit kering a táplálkozással kapcsolatban. Sokan nem tudják, hogy szabad-e kávét, teát, gyümölcsleveket, vagy akár tejet fogyasztani, és ha igen, akkor mennyit, akár egészségesek vagyunk, akár valamilyen betegséggel küzdünk.
2007.07.31 15:55, Forrás: MDOSZ

hirdetés

E tévhit tisztázására készítettek bostoni kutatók egy vizsgálatot, amely az említett italoknak a veserák kialakulására kifejtett hatását elemezte. 530.469 nőt és 244.483 férfit vontak be a vizsgálatba, akikkel élelmiszerfogyasztási gyakorisági kérdőívet töltettek ki, valamint 7-20 éven keresztül követték nyomon az életüket, emellett monitorozták életvitelüket.

Az eredmény nagyon érdekes: mindazoknál, akik rendszeresen és nagyobb mennyiségben fogyasztottak kávét és teát, kisebb volt a veserák kialakulásának rizikója. Mindemellett azonban nem szabad megfeledkezni ezen italok túlzott fogyasztásának a szív- és érrendszerre való negatív hatásáról sem.

Ahogy mindenben, úgy a kávé és tea fogyasztásában is törekedjünk az arany középút megtalálására.

print cikk nyomtatása
comment Szólj hozzá!

Kapcsolódó írások:

Kávé a májrák ellen Az alkohol és a kávé a fő mumus - Veszélyesebbek a drognál? A koffeinmentes kávé árthat a szívnek A túl sok kávé csontritkulást okoz Néha jót is tehet a kávé

Belépés és regisztráció

Belépés:

regisztráció

Regisztráció:

belépés
hirdetés

WEBBeteg

Orvosoktól betegeknek, hitelesen

Immunrendszerünk működése és zavarai
2012. febr. 10. 16:17

A hasfájás és kezelése
2012. febr. 10. 14:24

A Sjögren-szindróma és tünetei
2012. febr. 10. 12:37

Cystoscopia: A hólyagtükrözés
2012. febr. 10. 10:42

Mikor szükséges feltétlenül eltávolítani a bölcsességfogat?
2012. febr. 10. 09:13

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.